3 Mayıs 2013 Cuma

RemoveWAT ile Windows 7 Orjinallestirme



Bilgisayarınızda bulunan işletim sisteminiz nedir bilemiyorum ama eğer Windows 7 'nin deneme sürümü felan ise veya deneme sürümüm var ama süresi biteceği için yüklemiyorum diyorsanız yükleyin derim.

30 günlük deneme süresine sahip olan Windows 7 işletim sisteminizi ufak bir yazılım sayesinde 4 adımda kurduğunuz deneme sürümü windows 7 işletim sisteminizi orjinalleştirebilirsiniz. Yani deneme sürümünden çıkarıp orjinal sürüm yapmış oluyorsunuz. Herhangi bir süre kısıtlaması olmadan istediğiniz süre kullanabilirsiniz.

Yapmamız gerekenler basit. Sadece 4 adım;

1) Aşağıda linkini verdiğim RemoveWAT 2.26 'indirip çalıştırın.
2) Windows size otomatik olarak bir uyarı verecek. Yes butonuna basın.
3) Karşımıza aşağıda ki ekran gelecek. Remove WAT butonuna tıklayın.





4) İşlemi yaptıktan sonra karşımıza altta ki görmüş olduğunuz ekran gelecek. Ok butonuna bastıktan sonra bilgisayarımızı yeniden başlatmamız gerekiyor. Başlattıktan sonra Windows 7 işletim sistemimiz orjinal olmuş olacak.





Buradan RemoveWAT yazılımını indirebilirsiniz. Yazılım tamamen ücretsiz. Son adımda eğer Ok tuşuna bastığınız da bilgisayarınız tekrar kendisi yeniden başlatılmıyorsa kendiniz tekrar başlat yapabilirsiniz. 



Hakan ÇOLAK 'ı twitter 'da takip etmek ister misin ? Tıkla!



Shout

2 yorum:

  1. yaptım orjinal değil yazısı gitti bakalım ilerleyen zamanda ne olacak teşekkürler

    YanıtlaSil